Šarij, Kerry nebo Putin?

02.07.2016 12:23

Anatolij Šarij, ukrajinský novinář, blogger a dnes i disident, řekl: "TO nejsměšnější, co jsem za celý den slyšel ,co mě doslova odvařilo a stalo se naprostým králem odpalů na mém osobním škálometru nebo spíš šlakometru, TO je dnešní vyjádření US departmentu pro tisk." A mě ta slova  docela udivila, protože jsem nechápal, co by mohlo být na nějakém oficiálním vyjádření legračního.  Nicméně nezůstal jsem v nevědomosti příliš dlouho. V našich médiích samozřejmě také publikovali, jaké informace tiskoví mluvčí a diplomaté US departmentu sdělili novinářům z Washingon Postu:

*

" A v tom válečném kontextu může mít slovo ulevit si opravdu různé významy! Nejspíš jim také pokadili koberce, pouštěli zbytečně vodu a snědli všechno, co bylo v ledničce.... "  uzavírá A. Š. svou glosu a já váhám nad tím, kdo si z lidí okolo dělá větší legraci. Je tím největším vtipálkem Šarij, Kerry nebo Putin?

 

*  In Právo, 1. 7 2016, strana 14

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague