TY JEŠTĚ NEJSI NA FEJSBÚKU?

23.10.2010 21:37

Kolumbijské město Puerto Asis zachvátila panika. Na sociální síti Facebook se objevil seznam lidí, kteří mají zemřít, pokud do tří dnů z města neodjedou. Ze žertu, za který zprvu policie celou věc spíše považovala, se však vyklubala tragická realita.

Od poloviny srpna byli podle zveřejněného seznamu zastřeleni tři mladíci ve věku od 16 až 19 let. Ostatní z celkového počtu 69 lidí uvedených na seznamu se už raději vytratili z města. Do Puerto Asis se naopak sjely policejní týmy.Policie nabízí 5 milionů pesos za jakékoli informace týkající se zmíněných vražd.

Kdo za útoky stojí, tak to se neví. Podezření padá na zločinecký gang Los Rastrojos a na levičáckou gerillu FARC, 
 
 
 
Post scriptum:
Jo, ještě jsem zapomněl odpovědět na tu úvodní otázku. Tak to je jednoduchý. Já tam opravdu ještě nejsem a asi ani nikdy nebudu. K tomu, aby mě facebook vytáčel do nepříčetnosti, mi stačí už to, že každý den ve svým mailboxu najdu nejmíň tři zprávy,ve kterých mě prostitutky a webcam girls žádají o to, abych navštívil jejich profil buď na facebooku nebo fuckbooku nebo na obojím zároveň.
DÍKY, NEMÁM ZÁJEM!
 
Prev: "GREETINGS THE CITIZENS OF EARTH"
Next: HAPPY HALLOWEEN WITH "LORDI"

 

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague