VAROVÁNÍ

21.08.2008 21:37

BU BU BU ....

Dostal jsem dopis, takový upozornění, tvářilo se to vlastně jako že se nic neděje. Jenže já vím, že děje, neboť jsem podobný dopis už dostal vícekráte a víceméně zatím vždy to dopadlo tak, že mě to pěkně otrávilo na docela dlouhou dobu - takže ted´jsem ostražitý. No posuďte sami, přišlo mi tohle:

MP3.com.au MOVES!
You might be aware that
MP3.com.au has moved homes to a new owner. This means that after several months of neglect, MP3.com.au is now owned and managed by people who truly value the site and its members.

Neboli jinými slovy, MP3.com.au se stěhuje k novému majiteli. Tohle zatim vždy znamenalo nějaké nepříjemnosti, buď přestaly fungovat linky, nebo dokonce úplně všechno a stránky zmizely - jako třeba IUMA.com, Vitaminic.com, Mp3.com... Když se po čase mp3.com znovu objevil, tak už na něm nebyla  žádná nezávislá music :-(  Takže momentálně jsem zvědavý, jestli se něco podobně nepříjemného nestane taky s MP3.com.au. Snad neeeeeee..... Ale pro jistotu chodím tam tedˇ mnohem častěji, přece jen, co kdyby to, co jsem si navykl poslouchat, najednou zmizelo???? někde v p....., teda v nenávratnu.... Lepší je s pojistit se a neponechat věci nevyzpytatelné náhodě! 

Prev: ZTRACENO/NALEZENO V PŘEKLADU
Next: Vždycky jsem chtěl

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague