ZÁHADA GLAMU

23.08.2012 17:14

Záhada Glamu Sep 28, '10 11:12 AM
for everyone
Start: Sep 28, '10 12:00p

Tip na záhadu -v čem spočívá princip nadčasovosti ?: CITÁT Z KULTURNÍ ŠPIONÁŽE - "Nikdo se neptá na originalitu Britney Spears nebo Robbie Williamse. Ti tu prostě jsou, vydávají alba a posluchači jejich hudbu konzumují. Na tomto principu funguje mainstream a hairmetalové kapely v osmdesátých letech tvořily mainstream."++++ MOJE NÁMITKA - zájem o Britney Spears nebo Take That byl vyroben masivní reklamou (pro první alba nejdřívé pozitvní - mladistvé idoly, později pro další alba - skandální = scházení, rozcházení, drogy, zatčení...) a brainwashingovými rotacemi, kvůli následné "sklizni" prachů od reklamou omámených.++++ MOJE OTÁZKA -Pokud je nebo byl úspěch hair nebo glam metalu záležitostí masivní reklamy, jaksi postrádám kolem se be přítomnost té (aspoň podle sparkové Kulturní špionáže) pro úspěch nezbytné reklamy a braiwashingové rotace u déle sloužících nebo reunionovaných hair/glam a tradičních hardrockových americký skupin jako Tesla, Firehouse, Cinderella, Stryper, Ratt, Dokken.... :-(ani rádio, ani televize, kromě Sparku vlastně ani žádný časopis).... a v případě NWOSSM jsem za posledních deset let, kromě několika článků o Hardcore Superstar ve Sparku neviděl ani jediné propagační písmenko, neslyšel ani jedinou promo notu Neznamená to náhodou, že motorem toho perpetum mobile je posledních 18 let něco jiného????? (což Kulturní špionáž přiznává v podstatě jen jednomu jedinému artefaktu - Every Rose Has Its Thorn) Nejsou v téhle věci podstatným argumentem také play listy festivalů - Dakota Rockfest, MelodicRockFest 2 - Elgin, Firefest 2010, M3 Rock Festival, Rocknamerica.com, Stockholm Rock Out, Festival, Swedenrock Solvesborg...

Souhlasím, že vzhled glamových muzikantů na podiu (a je jedno, jestli jde o M. Bolana, Slade, Sweet, Poison, Faster Pussycat, Stryper, Steel Panther tedy jestli jde o sedmdesátá ,osmdesátá nebo jiná léta ) je naprosto šílený..., ale je to to podstatné????? Pohled J. V. jde podle mě zrcadlově obrátit. Dalo by se to říct i v opačném " gardu" Nirvání Bleach a pokusy Hole mě poznamenaly dozivotní skepsí vůci grunge (a nejsem sám, jen málokdo to ovšem je schopen opravdu přiznat nebo s tím dokonce veřejně vystoupit – "otřesné vokální manýry, nekonečné plácání se ve středních tempech a banální rytmika") a ani megadrahé a megageniální studiové kouzlení Geffenem najatého Andyho Wallace kolem Nevermind mě o změně názoru v nejmenším nepřesvědčilo. Souhlasím s pohledem Luka Lewise z New Musical Expresu - After all, is there really such a titanic gulf between an expensively-produced, radio-friendly rock anthem like 'Smells Like Teen Siprit', and an expensively-produced, radio-friendly rock anthem like 'Livin' On A Prayer'…?+++++ Jeden rozdíl ale právě vidím - 18 let glamu v exilu, snad kromě hairy Bon Jovi se o nějaké reklamě a rotacích naprosto nedá mluvit a přitom třeba jen letos tohle? - Dakota Rockfest, MelodicRockFest 2 - Elgin, Firefest 2010, M3 Rock Festival, Rocknamerica.com, Stockholm Rock Out, Festival, Swedenrock Solvesborg... playlisty narvané čistě jen hardrockem, hair a glam metalem? A k tomu třeba 14.03. 2010 metalizované blues od Krokus na prvním místě Swiss Charts? (Věděl předtím vůbec někdo z nás o reunionu původní sestavy Krokus?) +++++ Nejde mi o rehabilitaci, to asi právě z důvodů tehdy používané image a módy prostě asi nepůjde:-), zločiny proti vkusu jsou asi nepromlčitelné:-) ALE NENÍ NA ČASE PŘIZNAT, ŽE BULDOČÍ ŽIVOTNOST MUZIKANTŮ, KAPEL A ŽÁNRU BUDE ZPŮSOBENA NĚČÍM JINÝM NEŽ JEN REKLAMOU???? ANO PŘIZNÁVAM, ŽE TO BYLA PRAVDA A TA CHARAKTERISTIKA Z KULTURNÍ ŠPIONÁŽE CELKEM SEDÍ, OVŠEM FUNGUJE A PLATÍ JEN DO ROKU 1991. Nejpozději od října 1991 už to prostě není pravda a ten, kdo si to myslí jen sedl na lep marketingovému triku Geffen records, který měl lépe zúročit jejich investici do Nevermind.

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .