COME TOGETHER!!!!

13.04.2008 18:57

"Kolébání stromů ve mně, jakožto v milovníkovi přírody, vyvolává myšlenky, jaké ve mně nikdy nevyvolává nic jiného než pohled na kolébající se strom... Tahle touha ve mně vzrůstala, vzbuzovala ve mně neklid. Ve dne jsem usínal a snil nad svou prací. V noci jsem nemohl usnout a neměl jsem žádné stání. Občas jsem v noci dokonce vycházel do parku a tam,  v hlubokém nočním stínu stromů jsem si představoval, že jsem sám v zákoutí temných lesů, vzdálen lopoty a mrzutostí naší bláznivé civilizace.  Napadlo mě to náhle jednou v noci. Probudil jsem se s plánem plně uzrálým v hlavě. Přesevzal jsem si, že  na měsíc nechám všeho pachtění a hmoždění civilizovaného života a ......"                                                   

 

 

 

 

 

 

V podobné situaci se asi o prázdninách pravidelně ocitá mnoho lidí - zavlečeni někam mimo civilizaci a vystaveni takovým požitkům společné dovolené, které chutnají právě jen rodičům, nebo dokonce jen jednomu z rodičů. V zájmu rodinné pohody se pak očekává, že nezletilí zavlečenci se zcela poddají osudu a nebudou přece zbytečně kazit požitek z dovolené "celé" rodině.  Ano, vyžaduje to téměř nadlidskou trpělivost, ohleduplnost a tolerantnost.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ale na druhou stranu ten adrenalin má taky něco do sebe..

???????????*?????*?????*???????????

 

Prev: HOLIDAY!!!!!!!! HOORAY????
Next: Son Of The Star:

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague