INSPIRED BY SPARK AND SAYN

27.07.2009 14:01

.                                                                .

Jo docela mě oslovují idealisti a jejich nápady,  zvlášť mě fascinuje, když si takoví lidé vezmou do hlavy, že by mohli udělat něco, co třeba pobaví, zaujme nebo udělá radost druhým a na smysluplnosti a výdělku jim záleží až v desáté (nebo ještě vzdálenější) řadě!Nedávno se stalo, že jeden takový exemplář tohoto (možná už) vymírajícího metalově idealistického druhu napsal prosbu do Sparku:

________________________________________________

Nazdar lidi,

dělám takovou anketku napříč českými metalovými fanoušky: Abeceda metalu. Napište mi prosím na mail: sayn@email.cz svoje oblíbený kapely podle písmen v abecedě.Jednoduchá pravidla: Ch se počítá jako C, zpěváky berte podle příjmení a ke každému písmenu napište pouze jednu kapelu (jinak budu počítat první uvedenou)! Anketa běží do konce září a má za úkol zjistit, jaké jsou oblíbené kapely v ČR. Pokud se vám nápad líbí (a hodně lidí už mi napsalo, že je to skvělý nápad), tak o něm dejte vědět i ostatním. Díky za vaše názory a metalu zdar!

__________________________________________

No a protože jsem měl pocit, že takové prosbě by se jaksi mělo vyhovět, tak jsem trochu potrápil kebuli, prohrabal šuplíky a splnil přání toho téměř anonymního žadatele - sayn@email.cz :

 

ACDC – High Voltage

BLUE TEARS -  Blue Tears

CRYONIC TEMPLE - Blood, Guts and Glory

DIO - Holy Diver

EVERY MOTHER´S NIGHTMARE – Wake Up Screaming

FASTER PUSSYCAT  - Wake Me, When It´s Over

GREAT WHITE – Hooked

HAGAR, Sammy – Danger Zone

ICON – Icon (Ten z Phoenixu v Arizoně)

JUDAS PRIEST - British Steel

KILLER  - Thriller (Švýcarský)

LEGS DIAMOND – Diamonds Are Forever

MÖTLEY CRUE – Too Fast For Love

NOVA, Aldo – Aldo Nova

OSBOURNE, Ozzy – Blizzard of Ozz

POISON –  Open Up and Say... Uhhh!

QUIET RIOT – QR III

ROSE TATOO – Rock´n´roll Outlaws

SLAUGHTER – The Wild Life

TWISTED SISTER – Never Let The Bastards Wear You Down

U.D.O. – Faceless Word

VENGEANCE - Arabia

WARRANT – Cherry Pie

X

Y

ZZ TOP - Afterburner

No, asi většina z vás pochopila, že jsem si  maličko upravil pravidla. Neuvedl jsem totiž jen  striktně metalová alba, ale spíš jsem vybral to, co si sypu do uší téměř v každodenní rotaci. Tím pádem by ale bylo přesnější označení hard and heavy. Na druhou stranu jsem záměrně neuvedl ikony, které hardrock a metal definovaly. Takže Black Sabath,Deep Purple,  Geordia,  Led Zeppelin, Nazareth, Queen, The Rolling Stones, Status Quo, The Sweet, Uriah Heep tu nejsou, protože se vznášejí někde v nebeských výšinách mimo veškeré měřitelné kategorie. Ze stejných důvodů jsem se také vyhnul (ale byl to  tvrdý vnitřní boj) progresivnímu rocku a blues.

Prev: KDO STAHUJE, JE SOCKA A TROTL
Next: 2 CITÁTY A POZNÁMKA:

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague