INTERNET HEART ATTACK

23.01.2009 22:47

Strach, hrůza, děs, neklid, úzkost, tíseň, předtucha vlastního konce, obava z neznáma...

Kolik je to slov pro vyjádření jednoho z primárních pocitů člověka. Kolik je to slov vyjadřujících to, že vlastně každý se jednou může ocitnout v situaci, kdy se bojí o svůj holý život. A přesto žádné z nich nedokáže zachytit tu slanou pachuť v ústech, to v návalech přicházející nutkání ke zvracení, ten pocit, že moje vnitřnosti někdo mačká ve své pěsti a chce je přinejmenším vytrhnout, ten stav, kdy se myšlenky během vteřiny v hlavě seběhnou a dychtivě se upínají k sebemenší možnosti přežít a přitom jsou schopny se v následujícím okamžiku rozprchnout do všech stran a ukrýt se v v neprobádaných krajinách mozku.

Ne, tohle asi opravdu pochopí jen ten, kdo se v blízkosti smrti ocitl sám. Takových lidí v dnešní době opravdu moc není a donedávna jsem mezi ně nepatřil ani já. Ale má  blažená nevědomost je pryč. Nestál jsem o to, ale byl jsem zasvěcen, ta s kosou prošla i kolem mě....

Není snadné se v tom vyznat, pochopit a postřehnout všechny ty jemné náznaky, ale právě dnes se mi všechno potvrdilo a nejasné tušení se změnilo ve zřetelně čitelnou jistotu! Někdo mi jde po krku! Ale asi bych to měl začít vyprávět od začátku. Tak tedy....

 

Bylo takové úplně běžné sobotní ráno. Půllitrový šálek s kofeinovým elixírem provoněl celý můj pokoj. Okenní tabulky si jemně poskakovaly v rytmu Strážce sedmi klíčů, té neochvějné jistoty mých sobotních rán, a venku bylo deštivo a slizko, takže se mi ani moc neChtělo ven, stejně bych se tam nejspíš Procházel sám. To už je pak asi lepší vyrazit si po síti.

 

Tak jsem si otevřel Hardrockera a Pařát. Po deseti recenzích na alba a koncerty jsem je hodil na lištu a šel si udělat další kafe. A pak jsem, než voda začne vařit, nechal načíst maily. Samozřejmě, že nejdřív jsem otevřel nabídky z rockextremum.eu, pěkně popořádku nejdřív CD, pak DVD a pak ještě taky trochu další katalog (ale to na mě nikde neříkejte) - textil a prsteny z metalshop.cz.

Několik mailů bylo i od kamarádů, kdy začíná trénink, kam si půjdem sednout večer, že dnes večer nikde žádnej metal nejede a že v baru bude zas jen techno... Prostě pohoda, nikde ani náznak nějakýho nebezpečí. Ale ten klid byl jen zdánlivý.Ticho před bouří. Nebezpečí už kroužilo kolem mě. Rozhodilo své sítě a noční můra číhala. Byla blíž a blíž. Neslyšně a neúprosně směřovala ke mně.

Nic mě nevarovalo.

Neměl jsem ani potuchy, že už je jen ve vzdálenosti pouhého jednoho kliku.

V jak smutné době to žijeme.

Stačí jen jedno kliknutí myši...

A může přijít smrt.

Vedu kurzor k dalšímu mailu.

K L I K :

a brána pekel se otevřela.

Vážený pane Tomášku, myslím na Vás, nezapomněl jsem! 

zvu Vás na náš třídenní koncert pod horou Říp, který se konáv pátek 29.5.09, v sobotu 30.5.09 a v neděli 31.5.09. Místo konání je přírodní areál pod horou Říp, poblíž obce Krabčice. Začátek je vždy ve 13:00 hodin. Nejedná se o standardní koncert, ale o letní piknik pod nebesy s poslechem příjemné a pohodové hudby z našeho repertoáru. Cena jedné vstupenky, včetně našeho DVD a knihy, je 250 Kč.Objednat si je můžete již dnes emailem na adrese firma6p@firma6p.cz. Nezaplatíte žádné poštovné a balné a vstupenku Vám doručí až domů.  Na letní shledanou se těší 

Eva a Vašek

 

Post Scriptum: Moje sestřenka zdravotnice sice tvrdí, že v naší rodové linii nikdo nikdy nedostal infarkt, nicméně po téhle zkušenosti budu se spamy zacházet mnohem opatrněji.

Prev: NAJDU TĚ?
Next: INTERNETOVÁ LÉKÁRNA

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague