INTERNETOVÁ LÉKÁRNA

06.02.2009 22:56

Tak to se mi jednou udělalo zle. Bolel mě vlastně celý

člověk a vůbec nechtěl přestat. No, den se to dalo

vydržet, ale druhý den jsem to už nesl dost těžce.

Došlo to dokonce tak daleko, že mi opuchl nos i krk, 

taky hlas šel  na nějakou procházku a na dlouho se

ztratil neznámo kde. A když si ze mě začal dělat

legraci i teploměr a říkal mi posměšně a dvojsmyslně,

že o moc víc než čtyřicítku stejně nepřežiju (sakra,

jak může TEPLOMĚR! vědět, kolik mi je let???)....,

rozhodl jsem se (na radu mé oblíbené paní doktorky),

že zalehnu a budu se léčit - tzn. potit se, baštit kapky

a pilule. Vzhledem k tomu, jak moc mi chutná

acetylsalicylova kyselina, bych se toho mohl zbavit

celkem snadno a rychle. Taky že jo, čtyřicítka

zmizela, ale ostatní věci se ne a ne spravit. No třeba

budou nějaký zaručený rady a prostředky na netu.

Je přece tolik adres ( https://www.online lekarna,cz/ ,

https://www.onlinelekarna-cz/, www.lekar

doma.cz, https://www.medsship.com/ushealthcare ),

kde se dají nějaký triky proti chřipce zjistit.

Nejdříve jsem si myslel, že jsem možnosti internetové

porady přecenil, ale ne?bylo tomu tak. Zhruba za

hodinu po mé brouzdací prolézačce po lékárenských

online stránkách se začaly dít věci. Tak nějak nevinně

a samospádem.  Můj mailbox se začal totiž rychle

plnit. Všechno to byly zprávy o nových lécích. Někdy

taky o starých lécích, ale za úplně novou = nižší

cenu! Zaručeně výhodnou. Tak jsem pár těch

"PHARMACY" mailů otevřel. Vyrazilo mi  dech,

s jakými prodejními hesly se dnes můžete setkat,

když hledáte paralen a acylpyrin! Zřejmě dravý a

pokrokový marketingový tah:

 

GREAT OFFER ! -  details inside

Hurry...Choosing Online Pharmacy!

ENLARGE YOUR PENIS !

Keep it hard as a stone!

HARDER STRONGER ERECTIONS !

Keep it hard and Strong Longer For Your Partner !

WE ALL KNOW THAT BIGGER IS BETTER !

...resulted in boosted penile potency, multiplied

orgasms and increased penis size...

HARDER AND LONGER !

 

Zprávu pana internetového doktora  MaxMana

nazvanou

"Psychological Benefits of a Bigger Penis"

už jsem raději ani nečetl a rychle jsem se vrátil

ke svému kotli čaje s citrónem.

Post Scriptum: Zdánlivě úplně nesmyslná historka, ale přece jen to určitý přínos mělo. V jistém smyslu jsou zmíněná marketingová hesla a rčení i přes jejich monotematičnost přece jen zajímavým rozšířením mé slovní zásoby v oblíbeném cizím jazyce.

Prev: INTERNET HEART ATTACK!
Next: THE POWER OF WRONG NUMBER

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague