IT´S ONLY AN ILLUSION

25.02.2009 09:35

 

Jednou se mě ptali, jestli je možné nějak vysvětlit, co je to láska.
Ta otázka je zvláštní v tom, že přestože téměř všichni lidi nad 25 znají odpověď,
nikdy nebudou schopni předat ji někomu, komu je 15. Nebo je to možná tak, že odpověď je tak brutální, že se jen těžko najde někdo, kdo by byl schopen něco takového v 15 letech strávit. Je to asi nepochopitelné, ale sebeintenzivněji prožitá osobní zkušenost je nepřenosná. A stačí k tomu jen pár let věkového rozdílu. Když ta otázka padla po čase znovu, už jsem se nesnažil na ni odpovědět. Nechal jsem to za sebe říct někoho jiného:
 
Konečně jsem tě našel!
„Zdá se,“ vzdychla.
„Miluju tě!“ zvolal. „ Potřebuju tě! Chci tě!“
„Tak dobře.“ zasmála se. „Dobře, půjdeme do tvého pokoje nebo do mého???“
„ Já pokoj nemám.“ řekl.
Než dveře zamkla a zajistila řetízkem, pověsila na ně cedulku s nápisem NERUŠTE.
Bylo už k večeru a setmělo se, Angelika rozvsítila tlumené světlo na nočním stolku a po lůžku se rozlil měkký zlatý přísvit.  Zatáhla závěsy. Šaty z ní ševelivě spadly na zem. Vystoupila z nich a sáhla si rukama na záda k háčku podprsenky. Její ňadra se rozlila jako med. Zahoupala se a zachvěla – to jak si stahovala punčochy a kalhotky. Ta krása mu málem vehnala slzy do očí.
...
Jak už se mladým mužům při prvním milování stává, byl to zážitek právě tak sladký jako krátký. Ale s Angeličinou pomocí si jej v následujících hodinách si dvakrát zopakoval, méně uspěchaně a ze dvou jiných úhlů.
Pak vedle sebe padli a zbroceni potem popadali dech.
Měl pocit, že je o deset let starší a moudřejší.
Pojedl božského medu a napil se rajského mléka. Nic už nebude takové jako předtím.
Je vůbec možné, aby po tom, co se stalo, znovu vstali a oblékli se a vyšli z pokoje a chovali se jako obyčejní lidé?? Tak je to asi mezi milenci vždycky, usoudil: to, že se znají ze své noční stránky, je spojuje tajným poutem. „ Teď si mě musíš vzít, Angeliko,“ řekl.
„ Já nejsem Angelika, Já jsem Lily,“ zašeptala dívka vedle něj.

 

Post scriptum:
Navzdory tomu, že teď budu zřejmě obviněn ze zcela průhledné proliterární agitace, nikdy se nezbavím pocitu, že umět číst, pak za jistých okolností může znamenat, že na některý věci v životě bude člověk prostě připraven.

Prev: :-) MILUJI (-:
Next: IMPRISONMENT

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague