MATT REDMAN v češtině:-)

02.02.2016 19:10
.
MATT REDMAN - Once Again

.

Jesus Christ, I think upon Your sacrifice

You became nothing, Poured out to death

Many times, I've wondered at Your gift of life

I'm in that place once again, I'm in that place once again

Ježíši, stojím před tvou obětí, 
nechal jsi slávu, zemřít jsi šel. 
Pro druhé vzdal ses daru života 
a já jsem navždy přesvědčen, 
(že) svět může být uzdraven. 

 

And once again I look upon the cross where You died

I'm humbled by Your mercy and I'm broken inside

Once again I thank You, 

Once again I pour out my life

A znovu hledím na kříž, kde Pilát život bral. 
Jsem probuzený láskou, kterou jsi mi dal. 
Ještě jednou díky, 
jednou taky já svůj život dám. 

 

Now You are exalted to the highest place

King of the Heavens, where one day I'll bow

But for now, I'll marvel at Your saving grace

I'm full of praise once again,  I'm full of praise once again

Nejvyšší, jsi teď Ježíši na nebi. 
Nebeský vládce, jednou budu tam stát. 
Mnohokrát užasnu, jak moc máš mě rád. 
Znovu ti chválu svou vzdám, znovu ti chválu svou vzdám…. 

 

And once again I look upon the cross where You died

I'm humbled by Your mercy and I'm broken inside

Once again I thank You, 

Once again I pour out my life

A znovu hledím na kříž, kde Pilát život bral. 
Jsem probuzený láskou, kterou jsi mi dal. 
Ještě jednou díky, 
jednou taky já svůj život dám.

 

Thank You for the cross

Thank You for the cross

Thank You for the cross, my friend

Thank You for the cross

Thank You for the cross

Thank You for the cross, my friend

Díky za tvůj kříž, 
díky za tvůj kříž 
nevzdám se tě již 
JÁ NE! 
Díky za tvůj kříž 
Nevzdám se tě již! 
Nevzdám se tě již! 
JÁ NE! 

Když už jsem se tolikrát pohádal o to, že skupiny jako Stryper, Petra a Whitecross mají smysl a mohou se mi líbit, proč bych se nepodíval i na to, jak budou v češtině působit křesťanský texty. Teď ještě otázka, jak to přijmou lidi, kterým to budou s českým textem i hrát. (Matt Redman podle M. Bílka a mě)

 

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague