Opacko na minulý cas - simple past tense

25.09.2019 16:06

1. cvičeni

celkové opakování o minulém čase - velký test v angličtině: 

https://www.myenglishpages.com/site_php_files/grammar-exercise-simple-past.php

 

2. cvičení

překlad jednoduchých oznamovacích vět z češtiny do angličtiny v minulém čase:

NÁPOVĚDA - naprostá většina anglických vět doržuje stejné pořadí slov ve větě

OZNAMOVACÍ KDO
(hrdina)
CO UDĚLAL
(sloveso)
DALŠÍ INFO
(místo, čas)
VĚTA My friends walked in the streets.

 

1. Můj bratr napsal knihu.
2. Moje kamarádka Jana se dívala na televizi.
3. Strýc Albert zpíval krásnou píseň.
4. Lucie mi včera poslala dopis.
5. Udělala jsem můj domácí úkol v osm hodin večer.
6. V loňském roce jsem navštívila Japonsko.
7.  Tatínek  jí dal panenku k narozeninám.
8.  Moje maminka hrála včera na piano.
 
----------------------------
-------------------
---------
-----
---
-
 
 
ŘEŠENÍ:
My brother wrote a book.
My friend Jane watched TV.
Uncle Albert sang a nice song.
Lucy sent me a letter yesterday.
I did my homework at eight p. m.
I visited Japan last year.
Father gave her a doll for her birthday.
My mum played the piano yesterday.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague