OPRAVDU VTIPNÍ ŠVÝCAŘI

11.03.2010 18:36

                                 

Už hezkou řádku let se zdá, že mainstream a rock nebo metal jdou rozdílnými cestami a potkat se nemohou. Smutné, řeklo by se... 

Možná, ale dnes jsem se přece jen musel usmát. Začalo to nevinně – smskou od mé slovenské kamarádky. Ta zpráva byla kratičká a žádala mě o jediné, měl jsem se co nejrychleji podívat na OFFICIAL SWISS CHART  tohoto týdne. No dobrá tedy udělal jsem to. Výsledek mi vyrazil dech.

Nalil jsem do sebe půl litru kávy, aby mi srdce začalo bít v normálnějším rytmu a několikrát si protřel oči. Našel jsem totiž tohle:

 

Jestli vám ten cover alba na prvním místě švýcarské  hitparády tak trochu nepasuje, nedivím se.

To se tedy v posledních téměř 20 letech na takovém místě nevidělo často a neslyšelo  už vůbec.

Je to totiž opravdu KROKUS!

Krokus  ve své nejslavnější  a nejlepší sestavě –Chris von Rohr, Fernando von Arb, Freddy Steady, Mark Kohler and Marc Storace!

Krokus hrající tak, jak to (možná s vyjímkou AC/DC) neumí nikdo jiný na světě!!!!!

 

UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH  tak to je tedy

                                                VOODOO HOODOO....

                                        

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague