TO REVERENTLY TOUCH MUDDY GOD, part II.

22.12.2010 22:01

 

MUDDY WATERS
OH, SAD, SAD DAY
 
Oh,sad,sad day
Since my baby,she went away
Oh,sad,sad day
Since my baby she went away
How long she been cheatin'
I just found it out yesterday
               Byl divně smutnej den,
když mi řekla na chvíli jdu ven.
A v ten zatracenej den,
kdy mi řekla na chvíli jdu ven,
kývl jsem jak jindy – no tak běž.
Ale tentokrát já už prohlédl tu lež.
 
Oh,sad,sad day
My baby,she don't love me no more,what a shame
Oh,sad,sad day
My baby,she don't love me no more
You know I was knockin' at the front
Somebody went out of my back door
Byl  divně smutnej den,
ona už neměla mě ráda.
A v ten zatracenej den,
poznala jednoho neřáda,
zvoním u dveří, jen pomalu mi odmyká
a z domu někdo utíká.
 
Oh,sad,sad day
My baby,she don't love me no more
Oh,sad,sad day
My baby,she don't love me no more
You know if you don't want me little girl
I pack my few rags and go
Byl divně smutnej den,
ona už neměla mě ráda.
A v ten zatracenej den,
hrát to dál už nezvládám.
Víš, jestli mě nechceš a zdám se ti cizí,
raději balím kufry a mizím.
 
 Oh,sad,sad day
Since my baby,she put me down
Oh,sad,sad day
Since my baby,she put me down
Yeah,you know my heart's been broken
I'm about to lose my doggone mind
Byl divně smutnej den,
  já padl jsem až k zemi.
A v ten zatracenej den,
   kdy má láska už tu není,
strašná bolest srdce mi láme.
Já pominul se z toho, že se známe.
 
 

 

.klik.

Post Scriptum: Někdy si udělám radost a pročítám si některý texty:-)

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague