TO REVERENTLY TOUCH MUDDY GOD

23.04.2010 19:16

 

Hm,
to mi docela vrtalo hlavou. Jak vysvětlit, co je samota, blues, citace a repetice někomu, kdo není schopen vnímat text v angličtině. Přemýšlel jsem nad tím a pořád nevěděl, jak na to.  Mohl jsem to minout a nechat ležet.  Bez blues to ale ve škole ani v životě prostě nejde  a citace a repetice je právně závazný bod programu... A tak jsem se s tím pral po svém. Někdo si možná pomyslí, že je to ode mne neuctivé, ba přímo svatokrádežné, ale pro mě v tomhle případě účel ospravedlnil vlastně jakoukoliv oběť, a tak jsem se rozhodl dotknout se bohů....
 
LONG DISTANCE CALL
You say you love me darlin'
Please, call me on the phone sometime
PŘÍCHOZÍ DÁLKOVEJ HOVOR
Lásko, říkáš, že mě miluješ,
tak mi prosím někdy zavolej.

 

You say you love me darlin'
Please, call me on the phone sometime
When I hear your voice, ease my worried mind
Lásko, říkáš, že mě miluješ,
tak mi prosím někdy zavolej.
 Jen zaslechnout tě a svět hned zdál by se mi fajnovej.
 
One of these days
I'm gonna show you how nice a man can be
Přijde ten den a já jednou
budu chlap, co ukáže ti, jak krásné je žít ve dvou.

 

One of these days
I'm gonna show you just how nice a man can be
Gonna buy you a brand new Cadillac
If you only speak some good words about me
Přijde ten den a já jednou
budu chlap, co ukáže ti, jak krásné je žít ve dvou.
Třeba ti koupím Cadillac a bude úplně nový
když potěšíš mě laskavými slovy.
 
Hear my phone ringin'
Sound like a long distance call
Hear my phone keep ringin'
Konečně ho slyším zvonit! Po celodenním shonu,
vypadá to na příchozí dálkovej hovor... 
Konečně ho slyším zvonit! Po celodenním shonu!
 
Sound like a long distance call
When I picked up my receiver
The party said another mule kickin' in your stall
Vypadá to na příchozí dálkovej hovor...
konečně se ozvala, tak sedám si k tomu.
„Mám novýho hřebce..“ říká mi hlas z telefonu.
 

  .klik:-) .  

Prev: WAITING FOR THE REVOLUTION
Next: HAIRMETAL AND GLAM ARE ALIVE AND WELL, Part I

WELCOME!

I´LL

THINK
OF YOU
 EVERY 

STEP
OF THE WAY.

 

..

  

. .

 

 

 

Calendar Widget by CalendarLabs


 

         
             
             
         
Current time in Prague